Instrukcja
 Strona Główna
 Redakcja
 Dyrekcja
Dyrektor
Z-ca dyrektora ds. techniczno-eksploatacyjnych
Główny księgowy
 Mienie ZGM
 Kontrole w ZGM
 Ochorona Danych Osobowych
 Rejestry, ewidencje, archiwa
 Elektroniczna Skrzynka Podawcza
 Kontakt
 Informacje o ZGM
 Regulamin organizacyjny
 Przepisy prawne
 Ogłoszenia
 Wolne lokale
 Zamówienia publiczne
 Wyniki postępowań
 Oferty pracy
 Odpowiedzi na pytania
 Jak załatwić sprawę
 Opłaty

Wizyt: 1574231




Strona główna : Dyrekcja : Główny księgowy

      szukaj w:  archiwum
 


Znaleziono wiadomości: 1

22-11-2007 09:46

Główny Księgowy
Imię i nazwiskoDorota Benowska
WykształcenieWyższe

Do zakresu działania Głównego Księgowego należy prowadzenie gospodarki finansowej Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej zgodnie z obowiązującymi przepisami rachunkowości i prawa budżetowego.

Zakres obowiązków Głównego Księgowego
  1. sprawowanie nadzoru nad całokształtem spraw z zakresu księgowości,
  2. sprawowanie nadzoru nad wypełnianiem obowiązków kontrolnych przez kierowników komórek organizacyjnych i pracowników pionu księgowego w ramach ustalonych dla nich czynności kontrolnych,
  3. prowadzenie rachunkowości zakładu zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  4. doskonalenie sporządzania, przyjmowania, obiegu i kontroli dokumentów w sposób zapewniający właściwy przebieg operacji, ochrony mienia zakładu, prowadzenia księgowości i sprawozdawczości finansowej,
  5. kontrola formalna i rachunkowa faktur i rozliczeń kosztów,
  6. prowadzenie kontroli operacji gospodarczych stanowiących przedmiot księgowań,
  7. należyte zabezpieczenie i przechowywanie dokumentów księgowych oraz sprawozdań finansowych,
  8. zorganizowanie i doskonalenie wewnętrznej informacji ekonomicznej, problemowych, okresowych i rocznych analiz z działalności zakładu,
  9. czuwanie nad terminowym i prawidłowym opracowywaniem okresowych i rocznych sprawozdań, rozliczeń, itp.,
  10. współpraca z bankami, Izbą Skarbową i Wydziałem Finansowym Urzędu Miasta,
  11. nadzór nad prawidłowym opracowaniem zbiorczego planu techniczno-ekonomicznego oraz wycinkowych planów dla Oddziałów terenowych,
  12. nadzorowanie całokształtu spraw związanych ze środkami trwałymi,
  13. nadzorowanie windykacji wszelkich należności zakładu i terminowego regulowania zobowiązań,
  14. prowadzenie wstępnej, bieżącej i następnej kontroli funkcjonalnej w podległych bezpośrednio komórkach oraz działach finansowych Oddziałów terenowych,
  15. ponoszenie odpowiedzialności dyscyplinarnej, karnej i cywilnej za zaniedbania w pracy.
Podległe działy
  • Dział Finansowo-Księgowy
  • Administracja Domów Mieszkalnych
[drukuj]

autor: Piotr Koch (Kierownik Sekcji Informatyki)
opublikował: Tomasz Adamowicz (Z-ca Kierownika ADM-3)


   
instrukcja korzystania z serwisu Do strony glównej Biuletynu Informacji Publicznej